Ako inovovať podnikanie v 21. storočí
Zatiaľ čo inovácie sú stále možné, veľa sa za posledné roky zmenilo. Konkurencia je čoraz ostrejšia v súčasnom prostredí. Tento trend prinútil podnikateľov a vlastníkov podnikov, aby rozvinuli svoje názory na inovácie. Inovácie v 21. storočí si vyžadujú rekvalifikáciu, aby sme našli prázdne miesta v odvetviach, kde môžeme vytvoriť pre zákazníkov lepšie skúsenosti. Tu je niekoľko overených spôsobov, ako využiť túto inšpiráciu na udržanie alebo budovanie spoločností.
Zjednodušte zodpovednosť
Mnoho ľudí pracuje vo viac ako jednom zamestnaní, aby uspokojilo všetky svoje finančné zodpovednosti. To sťažuje skĺbiť pracovné a rodinné povinnosti.
Napriek tomu tento posun vytvoril obchodnú príležitosť: odvetvie služieb. Tieto podniky existujú, aby uľahčili životy ľudí. Služby sa pohybujú od výnimočných až po celkom bežné – od chovu psov a potravín – až po prácu, starostlivosť o starších rodinných príslušníkov alebo poskytovanie služieb vrátnika.
Všetko, čo potrebujete urobiť na začiatok v tomto odvetví, je ochota robiť všetko, čo požadujú klienti. Nemalo by byť prekvapením zistiť, koľko ľudí je ochotných zaplatiť niekomu inému, ak to znamená zníženie ich zodpovednosti mimo zamestnania.
Uľahčite obchodné operácie
V priebehu podnikania zistíte, že existujú funkcie a povinnosti, ktoré musíte vykonať, aby ste zabezpečili hladký a optimálny chod vašej firmy. Tieto služby sú zvyčajne také, že aj napriek tomu, že nemusia zvyšovať výnosy, ich nerobenie vás bude stáť väčšie náklady.
Spoločnosti tretích strán sa starajú o mnohé z týchto funkcií. Softvérové služby ako napríklad Dropbox, pomáhajú ľuďom uschovávať dôležité obchodné dokumenty. Mnohé malé podniky sa spoliehajú hlavne na mzdové účtovníctvo a účtovný softvér, ako sú napríklad QuickBooky alebo platobné integračné systémy ako PayPal.
Inovujte produkt alebo službu
Aktualizácia produktu alebo služby bola životaschopnou stratégiou už veľmi dlhý čas. A kým zostane kreativita, inovácie nikdy nevymiznú a budú posúvať vývoj a technológie dopredu.